Uusia kirjoja ilmestynyt

Kesällä 2017 ilmestyneet kirjat, julkaisut 93 ja 94:

XCIII Näköispainos Tyrvään Mantasta: Samoissa kansissa Katri Rinne: Amanda Jokinen, tyrvääläinen kansanparantaja ja Antti Nummi:  Vaimo, kun sairaita parantaa,  20 e

XCIV Marja-Liisa Rönkkö: Emil Danielsson, Valoisa mieli,  40 e

Lisäksi myynnissä on Tyrvään seudun Kotiseutuyhdistyksen 92. julkaisu nimeltään Tämmöstä Sastamalasta. Tuttuja ja tuntemattomia paikkoja, johdatusta paikalliseen puheenparteen, kokemuksia ja muistoja opintieltä ja saavutuksia ja elämyksiä urheilun saralta. Sekä mennyttä aikaa että tätä päivää. Suositellaan jokaiselle Sastamalan asukkaalle, neuvoksi muualta muuttaneeelle, muistoksi muualle lähteneelle ja tietysti loma-asukkaalle ja tänne johkaantuneelle turistille.

2 kommenttia artikkeliin ”Uusia kirjoja ilmestynyt”

1. Hei!
      Vasta nyt tämä kysymys tuli tietooni, mutta vastaan vaikka lienee asia jo selvinnyt. Kirjaa saa tilata yhdistykseltä ja Sastamalassa sitä on myynnissä kirjakaupassa, Pukstaavissa ja Tyrvään antikvariaatissa.Tilaukset yhdistykseltä os. info@tyrvaanseudunkotiseutuyhdistys.fi