Tyrvään seudun Kotiseutuyhdistyksen retki Helsinkiin ke 23.5.2018

Tyrvään seudun Kotiseutuyhdistyksen järjestämä Opastettu vierailu Eduskuntataloon ja Hietaniemen hautausmaalle keskiviikkona 23.5.2018.

Matkan vastuullinen järjestäjä on Linja-autoliikenne Lauhamo Oy

Lähtö: Vammala Linja-autoasema: klo 7.30

matkalla tauko

Kello 10.45 Saapuminen Eduskuntatalolle
Kello 11.00/11.15 Eduskuntatalon turvatarkastus

Kaikille vieraille tehdään turvatarkastus, joka on samantapainen kuin lentokentillä. Metalliesineet kannattaa ottaa esille jo ennen tarkastusta sekä jättää päällystakit ja laukut mahdollisuuksien mukaan esimerkiksi ryhmän linja-autoon. Kiellettyjä esineitä Eduskuntatalossa ovat esimerkiksi – terävät esineet (sakset, monitoimityökalut, veitset) – syttyvät ja myrkylliset aineet, kaasusumuttimet (aerosolit, sytyttimet) – nesteet, eväät Turvatarkastuksessa poiskerätyt esineet palautetaan vierailun jälkeen. – Kovaäänistä ja häiritsevää käytöstä on vältettävä ja esimerkiksi matkapuhelimet on pidettävääänettömällä vierailun ajan. – Vieraiden on pukeuduttava asiallisesti, esim. pipot ja lippalakit jätetään naulakkoon. – Valokuvaaminen Eduskuntatalossa on sallittua.

Kello 11.30-12.30 Opastettu vierailu uudistuneessa Eduskuntatalossa
Kello 13-14.00 Ryhmälounas noutopöydästä Ravintola Kaisaniemessä
Kello 14.30-16.30 Opastettu kävelykierros Hietaniemen hautausmaalla: Suomi 100 teema ja mukana Sastamalan alueen merkkihenkilöiden muistomerkit

Iltapäiväkahvit

Matkan hinta:

Jäsenille 50 euroa, ei jäsenille 60 euroa. Hinta sisältää ohjelman mukaiset palvelut bussikuljetuksineen.

Ilmoittautumiset:

Sihteeri Maiju Vuorenoja, maijupipsa(at)gmail.com, p. 044 5134150

Huom! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Maksut: Sastamalan OP, Tili: FI98 5660 0650 0769 04

Huom! Mahdolliset nimen muutokset tai nimien lisäykset on mahdollista tehdä vielä viikkoa ennen matkaa (15.5.), jonka jälkeen lista lähtee Eduskuntaan eikä muutoksia voi enää siihen tehdä.

Tervetuloa Tyrvään seudun Kotiseutuyhdistys ry:n retkelle Helsinkiin!